Premis Art i Mecenatge 2016, reforçant el camí de la creació artística

La Fundació Art i Mecenatge va donar a conèixer el passat mes de març la sisena edició dels Premis Art i Mecenatge.

Els premis representen els valors pels que la Fundació aposta i són la millor manera per a RECONÈIXER, DISTINGIR aquells artistes, galeristes o coŀleccionistes que amb unes trajectòries personals autèntiques, constants, plenes de voluntat i rigor, tenen com a principal referència la que concedeix la passió per un projecte vital.
Premios-Arte-y-Mecenazgo-2016

Guillermo de Osma, Carlos León i José María Lafuente a l’exposició «Miró i l’objecte» a CaixaForum Madrid.

El 2016, el jurat reconeix Carlos León en la categoria Artista com un dels pintors més rellevants de les darreres dècades; Guillermo de Osma en la categoria Galerista, per la tasca fonamental de la galeria Guillermo de Osma per a recuperar artistes o moviments significatius de l’art del segle xx oblidats o apartats del discurs acadèmic tradicional; i la coŀlecció Archivo Lafuente en la categoria Coŀleccionista, que constitueix un valuós i especialment significatiu conjunt pel coneixement i interpretació de la història de l’art del segle xx.

Aquests premis es creen a partir de la necessitat de reforçar el camí de la creació artística. Amb els Premis Art i Mecenatge desitgem influir en la millora de la percepció social del treball de cadascun d’ells, així com apressar aquells qui pertanyen a aquests àmbits a seguir amb la bona tasca que els fa mereixedors d’aquest reconeixement.

Contingut relacionat

Última edició