Carlos Juan Fitz-James Stuart, duc d’Alba

Carlos Juan Fitz-James Stuart y Martínez de Irujo, XIX duc d’Alba, es va llicenciar en dret a la Universitat Complutense de Madrid. Actualment és vicepresident d’honor de la Fundació Hispania Nostra, creada el 1976 i dedicada a la defensa i la promoció del patrimoni cultural i el seu entorn. És l’encarregat de l’administració de la Casa d’Alba i patró de la Fundació Casa d’Alba, president de l’Institut Valencia de Don Juan, i president de la Fundació Paideia, que dóna suport a iniciatives encaminades al desenvolupament cultural i social i dedica grans esforços a la preservació del patrimoni.

El febrer de 2016 el Consell de Ministres del govern espanyol li concedeix, per Real Decret, la Gran Creu de l’Ordre d’Isabel la Catòlica.

Cerimònia dels Premis Art i Mecenatge 2015, categoria Coŀleccionista

FAyMCarlos Fitz-James Stuart, Duc d’Alba