Nimfa Bisbe

Llicenciada en història de l’art per la Universitat de Barcelona i màster en història de l’art i estudis museístics per la University of Delaware (EUA). El 1990 va començar a treballar a la Fundació ”la Caixa” amb les funcions de conservadora en cap de la Coŀlecció d’Art Contemporani, i el 2002 va assumir la direcció de les coŀleccions d’art de l’Obra Social ”la Caixa”, que contenen més de nou mil obres. Ha comissariat nombroses exposicions amb obres de les coŀleccions, i també projectes monogràfics d’artistes en diferents programes de CaixaForum. Paraŀlelament ha dut a terme conferències i cursos sobre art i coŀleccionisme, i participa com a membre de jurat de premis d’art i convocatòries de beques. És membre de l’ICOM (International Council of Museums), de la junta directiva d’IACCCA (International Association of Corporate Collections of Contemporary Art) i del patronat del CIMAM (International Committee for Museums and Collection of Modern Art).

Contingut relacionat

Premis Art i Mecenatge